Veel gestelde vragen Woonboulevardtilburg
Ik heb een klacht over mijn aankoop?
Als je niet tevreden bent stuur dan bij voorkeur een e-mailbericht naar meubelvoordelig.nl met een omschrijving van de klacht en eventueel een paar duidelijke foto's met de afwijking/beschadiging van het product. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Bij wie kan ik terecht met vragen over het product of de levering?
Voor vragen over het product of de levering ervan kun je altijd bellen naar de desbetreffende vestiging waar het artikel staat. Zij kunnen al je vragen hierover beantwoorden. Je kunt hiervoor uiteraard ook het contactformulier hiervoor gebruiken.
Zijn afmetingen exact of circa?
De afmetingen die vermeld zijn komen zo exact mogelijk overeen met de daadwerkelijke artikelmaten. In veel gevallen zijn artikelen gemaakt van hout welke enigzins kunnen werken (uitzetten of krimpen) omdat hout levend materiaal is.
Hoe snel kan ik de meubels krijgen?
Je meubels zijn op voorraad in de verschillende vestigingen. Wanneer je de meubels zelf wil ophalen kan dit vaak nog dezelfde dag. Wanneer je de meubels wil laten bezorgen streven we ernaar om dit binnen 14 dagen te doen. Kunnen we bij jullie gemakkelijk parkeren? Bij de AaBe Fabriek is een grote parkeerplaats en parkeren is gratis. Wij hebben ook een speciaal laaddoc bij de achteringang waardoor inladen van je meubels handig en snel kan plaats vinden.
Heb ik garantie op showroommodellen?
Bij een showroommodel gelden ten alle tijden afwijkende garantievoorwaarden. Wij geven beperkte garantie. Een showroommodel heeft immers een tijdje in de showroom gestaan en kan daarom een lichte beschadiging hebben of iets vuil zijn. De reeds bij aankoop aanwezige onvolkomenheden vallen zijn uitgesloten van de garantie.